ربيتها غلط وقصرت في حقها.. نهى العمروسي تعلق على تورط ابنتها بقضية فيرمونت (فيديو)

0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

علقت الفنانة نهى العمروسي، على تورط ابنتها نازلي مصطفى كريم، في القضية المعروفة إعلاميا بـ "قضية فيرمونت".

وقالت الفنانة، خلال لقائها في برنامج "كلام الناس" المذاع على شاشة "إم بي سي مصر"، إنها أخطأت في تربية ابنتها، مضيفة: "فعلا أنا قصرت في حقها كتير".

كما انفعلت العروسة، على الهواء، بسبب اتهامها بتعاطي المخدرات، قائلة: "أنا اتظلمت ودخلت السجن وعملولي تحليل طلبته من النيابة، والتحليل طلع إني مبشربش مخدرات ولا سجاير، أدافع عن نفسي في إيه؟، اللي عايز يتكلم عني هيتكلم مهما قولت؟، واللي عايز يشتم فيا هيشتم".

وأضافت: "أنا مش في موقع دفاع عن النفس خالص، أوضح حاجة أوضحها، لكن أدافع عن نفسي أنا آسفة أنا مش في موقف دفاع عن النفس، وكل حاجة موجودة، ولما أخدت براءة قالوا بتاعة مخدرات، والكويس هيدور ويعرف، وده كويس".

وتابعت: "أنا جالي غدة درقية في عينيا، وقالوا من المخدرات، يعني المرض ده أم كلثوم فضلت لابسة نضارة، بس مفرقش عشان ده حنجرتها، هو مفيش غيري بيشرب مخدرات، واللي بيشرب مخدرات شكلهم متغيرش، الكلام حتى مالوش أساس، اللي بيتكلم بيقول بتضرب مخدرات هو بيضرب مخدرات بيعكس اللي جواه".

وكانت تحقيقات النيابة العامة في قضية فيرمونت قد استمرت نحو 9 أشهر استنفدت فيها كافة الإجراءات سعياً للوصول إلى حقيقتها، وتوصلت منها إلى أن ملابساتها تخلص في مواقعة المتهمين المجني عليها بغير رضائها بجناح بالفندق حال فقدانها الوعي خلال حفل خاص حضرته عام 2014، ولكن الأدلة لم تبلغ حد الكفاية ضد المتهمين لتقديمهم إلى المحاكمة الجنائية عنها.

 

أخبار ذات صلة

0 تعليق