«أبوها هددنـ ـي».. خطيب البلوجر سارة يكشف مفاجآت لأول مرة تقلب الموازين

0 تعليق ارسل تبليغ حذف

أثارت البلوجر سارة محمد، ضجة الساعات الماضية وتصدرت التريند في مصر، بعد تعرضها لفقدان البصر وبعض إصابات في المخ على خلفية حادث إطلاق نار من قِبل بلطجية أثناء عودتها إلي المنزل برفقة خطيبها.

وتداولت أقاويل على مواقع التواصل الاجتماعي، تفيد بتخلي خطيب سارة محمد عنها، مما أثار تساؤلات الجمهور عن حقيقة الأمر وسبب أنه ابتعد عنها.

من جانبه، كشف مصطفى خطيب البلوجر سارة، تفاصيل جديدة عن الحادث، بعد ما واجهه من انتقادات عبر السوشيال ميديا، وقال : “يوم الحادث كنا مع بعض في العربية والخراطيش جت في وشها ، وروحتلها المستشفى وقولتلها أنا مش هسيبك مهما حصل.”

وأضاف: “والدتها سبب المشاكل وعاوزاني ابعد عن سارة، وكانت بتطردها برا البيت عشان تبعد عني”.

وكشف مصطفى خطيب البلوجر سارة محمد، في مداخلة هاتفيه مع الإعلامية ريهام سعيد، التفاصيل قائلا: «أنا بوجه كلامي دا لكل الناس ولسارة، أنا بحبها وسألت عليها من أول يوم الحادثة وكنت معاها وروحت معاها البيت، كنت بروحلها المستشفى وأسال عنها بس أهلها رافضين».

وتابع: «أنا من وقت الحادثة في المباحث ومشغول، وأنا طلعت البيت أكتر من مرة بس أهلها رفضوا الزيارة وكل يوم بكلم والدها، وإحنا هنكمل الخطوبة عادي وهنجيب الدبل، بس مش وقته إننا نكتب كتاب، وأهم حاجة اطمن على سارة والفرح خلال 6 شهور».

وأكمل:  “كان معانا قطة في العربية وسارة كانت تعبانة، وإحنا فالطريق بتكلم معاها لقيتها بتصوت مرة واحدة بتقولي خلي بالك ـ في راجل واقف في بندقية في وشي مدانيش فرصة لأي حاجة وحصل اللي حصل.”

0 تعليق